fredag 9 januari 2009

Januari 2009

Idag visar jag en liten korg som jag gjort inför alla hjärtans dag. Har ännu inte bestämt vem jag skall ge den till. Mallen till korgen hittade jag på någons blogg. Jag kommer nu inte ihåg vem som gjort den, men jag skall undersöka detta och återkommer om jag kan hitta upphovskvinnan. Tack du som gjort mallen och delar med dig, den är så fin! Jag dekorerade korgen med en massa saker. Det är många stämpelmotiv, 3d-kuddar, stickles och lite 3d-lack. Det är svårt att få fram på fotografier tycker jag. Foto nr. 2 blev lite felproportionerat. Skall vara lite smalare. Undrar om det beror kameran eller fotografen? :-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Britt-Marie! Oj, vilka fina kort du kan göra! Vad duktig du är! Supersöta! Snart kommer Kenneth med Anton och Tage hit till landet! Roligt att de har blivit såna kompisar. Det är en fröjd att se dem springa här och ha det kul tillsammans, medan vi grejar med verandan. Murandet är klart - hm, bara resten återstår, men det blir väl klart det med! Ha det skönt på Östkusten! Kram Ingrid