torsdag 26 mars 2009

Födelsedagskort

Det översta kortet fick min mormor på sin födelsedag och det rosa kortet gjorde jag till min farmors födelsedag. Tulpanstämpeln kommer från WSD. Motiven är målade med MCP-tekniken och Faber Castellpennor, Polychromos. Jag har blingat med Stickles och haft 3dlack på tulpanerna. Fjärilen är en die från Quickutz. Jag stansade ut i spegelkartong, guld, genomskinlig kartong och svart cardstock. Smyckade fjärilen med halvpärlor. Jisses, jag har gjort så många kort men inte lagt ut dem här ännu. Ja, ja fler kommer. Nu längtar jag efter våren, vill inte ha mer snö nu. Men det skulle komma mer snö inför helgen hörde jag. Får väl längta ett tag till... Hoppas att ni alla får en trevlig dag!//Kram Britt-Marie

1 kommentar:

Li@n sa...

Helt underbara kort!!!

Kram Lian