onsdag 7 oktober 2009

Hösten är vacker!


Har gjort ett höstkort. Gillar allra vackra färger som träder fram när sommaren är slut. Trädet kommer från PysselPassion. Hunden och bänken är från Magnolia. Tyvärr blev färgerna inte bra när jag fotade. Kortet har mer "lysande" färger i verkligheten. Rött, gult och orange i trädkronan syns inte så bra... Kunde inte heller hålla kameran rakt ser jag, grmpf...

På kort nr. 2 har jag använt en swirlstämpel från Pysselmyran och stansat ut en retroblomma. Dekorerade med en Peel & stick i blommans mitt och lite Pearlmaker. Måste träna på Pearlmaker. Skulle naturligtvis ha provat först innan jag använde det på kortet. Nu blev det som det blev...

Ha en bra dag! //Kram Britt-Marie

2 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Härliga kort du gjort!

Jennie/Deleelsia sa...

Japp håller med hösten är vacker.
Vilket sött hundkort och vilket tid det måste tatt med färgläggningen.