lördag 27 november 2010

Är precis färdig med kortet som jag knåpat ihop till en utmaning hos Pysselmyran. Utmaningen var att använda punchar/stansar. Jag passade på att göra ett julkort. Använde min nya punch "McGill-Lily" Gjorde en julstjärna. Man punchar ut massor av blad och bearbetar med verktyg och pincett samt chalkar kanter. I blommans mitt limmade jag fast guldglaspärlor. Om jag tycker om punchen? - love it!! Målat med Distress-Crackle Paint runt kanterna. Bären i julkransen har jag dekat med julröd Stickles. Nu ska jag försöka knåpa ihop några fler julkort.
Trevlig lördagkväll!//kram Britt-Marie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, har nu lagt till mig som följare på din blogg, tycker du gör så fina saker! ;) Vad har du använt för papper?

/lisa

Alva sa...

Vilket fint julkort!! Stämpeln var också jättesöt! :)
Har kikat runt lite här hos dig och tycker du gör jättefina saker så jag har lagt till mig som följare :)
/Alva